Servicii Publice

Serviciile publice reprezintă pentru autorități un proiect permanent și fără sfârșit.
Clienții serviciilor publice, contribuabilii, cresc zi de zi nivelul pretențiilor atât pentru promptitudinea serviciului și calitatea serviciului, cât și informarea în timp real, dar mai ales pentru respectul față de timpul lor.

Soluțiile Eutron destinate serviciilor publice, indiferent de categorie (primării, direcții de taxe și impozite, direcții de administrație fiscala, etc.) acoperă procesele de administrare a fluxului de contribuabili, de identificare a contribuabilului, de comunicare digitală către contribuabili, de informare a acestora, cât și de securitate integrată a instituției, de asigurare a protecției contra incendiilor, de evaluare a satisfacției contribuabililor, de automatizare a proceselor de plata taxelor, de monitorizare a rețelei de transport local și orice proces identificat ca având necesitatea de optimizare.

Eutron construiește soluțiile necesare fiecărui client împreună cu partenerii săi, lideri în domeniile lor, acoperind întregul lanț de de activități specifice unui proiect, respectiv -analiza proceselor, adoptarea soluției optime pentru soluționarea problemei identificate, proiectarea soluției, elaborarea planului de implementare a acesteia, implementarea propriu-zisă, școlarizarea utilizatorilor și managementul de proiect. Datorită prezenței teritoriale complete de 27 de centre de service suntem alături de clienții noștri, oriunde s-ar afla aceștia.

Vezi competențele noastre