Cariere

Cuvintele cheie care ne caracterizează afacerea sunt progresul continuu și găsirea de noi direcții. Pentru a fi printre cei mai buni, trebuie să fim dinamici și să apreciem ideile. Soluțiile inovatoare și gama extrem de largă de soluții, produse și clienți asigură o experiență de lucru variată și interesantă, dar și plină de provocări. Apreciem relațiile de muncă pe termen lung și stabilitatea și investim în dezvoltarea angajaților noștri.
Dacă dorești să faci parte dintr-o echipa de profesioniști, iar pregătirea și ambițiile tale te recomanda să ni te alături, trimite-ne CV-ul tău folosind formularul de mai jos.

Vezi pozitii disponibile

POZITII

DEPARTAMENT

ORAS

arr Inginer Proiectant Sisteme de Securitate

Proiectare

București

Fisa postului

RESPONSABILITĂȚI:

  • Întocmește proiectele tehnice ale sistemelor de securitate în conformitate cu cerințele impuse de beneficiar, departamentul vânzări și departamentul execuție proiecte, pentru fiecare lucrare repartizată.
  • Realizează proiecte tehnice pentru toate fazele: SF, CS, PT, DE, AsB;’
  • Face vizite în obiectiv în vederea intocmirii documentațiilor tehnice pentru sisteme curenți slabi;
  • Emite dispoziții de șantier pentru fiecare modificare apărută în proiecte din momentul începerii lucrărilor și până la punerea în funcțiune a sistemelor tehnice.

OFERTĂ:

  • Salariu corelat cu nivelul pietei;
  • Oportunitati de dezvoltare a carierei într-un mediu profesional;
  • Tichete de masă din a treia lună

Cerinte

  • Studii superioare finalizate în domeniul ingineriei;
  • Minim 3 ani experiență în proiectarea specifică domeniului curenților slabi (sisteme: detecție și avertizare la incendiu, control acces, detecție și avertizare la efracție, supraveghere video, detecție perimetrală, voce-date);
  • Bune cunoștințe AutoCAD, Microsoft Office (Excel, Word);
  • Limba engleză (scris, vorbit) nivel mediu;
  • Certificare ARTS (sau similar);
  • Bune abilități de lucru în echipă;
  • Rezistență la stres și orientare către rezultate;
  • Spirit de observație și atenție maximă la detalii.

Dacă vrei să aplici pentru acest post, trimite-ne CV-ul tău. Iți vom răspunde în cel mai scurt timp. Aplică pentru această poziție

arr Inginer / Tehnician Service

Service

Timișoara

Fisa postului

RESPONSABILITĂȚI:

  • Execută lucrări de întreținere generală ale echipamentelor/instalațiilor de securitate, detecție incendiu, TVCI, control al accesului și detecţia efracţiei;
  • Configurează softuri de aplicație pentru echipamentele instalate, asigurând calitatea lucrărilor specifice și intervine operativ pentru rezolvarea incidentelor la solicitarea șefului punctului de lucru/de echipă;
  • Întocmește lista de piese de schimb, a echipamentelor și a consumabilelor în functie de necesități;
  • Execută lucrări aparținând diverselor proiecte de investiții/modificări ale echipamentelor/instalațiilor de curenți slabi;
  • Completează rapoartele de mentenanță generală preventivă și corectivă precum și fișele (situațiile) pentru intervențiile corective (și de service) efectuate.

OFERTĂ:

  • Salariu corelat cu nivelul pietei;
  • Oportunitati de dezvoltare a carierei într-un mediu profesional;

Cerinte

  • Studii medii tehnice finalizate (profil electric, electromecanic, automatizări / sisteme integrate, electrotehnică generală);
  • Cunoștinţe instalare și service a echipamentelor de securitate, detecție incendiu, TVCI, configurări soft și aplicații pentru echipamentele integrate în sistemele de securitate
  • Cunoștinţe PC: Word, Excel Outlook - reprezintă un avantaj cunoștiinţele despre rețele de calculatoare, baze de date, configurări de sisteme de operare;
  • Reprezintă un avantaj certificarea ARTS;
  • Permis de conducere categoria B - reprezintă avantaj.

Dacă vrei să aplici pentru acest post, trimite-ne CV-ul tău. Iți vom răspunde în cel mai scurt timp. Aplică pentru această poziție

arr Project Manager / Derulator de Contracte

Derulare Contracte

București

Fisa postului

SCOPUL POSTULUI:

  • asigură administrarea contractului/contractelor alocat(e)

RESPONSABILITĂȚI ȘI ATRIBUȚII:

  • Realizează înregistrările în WIZ ale tuturor documentelor aferente contractului, precum și a datelor solicitate de către managerul operațional;
  • Emite pentru fiecare contract necesarul de materiale, echipamente etc., conform graficului prezentat în Business Plan, la solicitarea Managerului operațional;
  • Raportează managerului operațional stadiul aprovizionării echipamentelor și materialelor pentru contractele aflate în derulare;
  • Întocmește situația consumului de materiale în sistemul informatic;
  • Întocmește și transmite către Direcția Economică documentele necesare obținerii Scrisorilor de Garanție Bancară sau pentru deschiderea acreditivelor bancare pe contractele aflate în derulare;
  • Pregătește împreună cu responsabilul logistic echipamentele și materialele pentru livrarea la beneficiar;
  • Urmărește derularea în bune condiții, a contractelor comerciale avute în gestiune;
  • Răspunde de lansarea comenzilor de execuție, proiectare, service în garanție;
  • Urmărește efectuarea la timp a plăților furnizorilor și executanților;
  • Gestionează toate documentele aferente contractului (contracte, acte adiționale, corespondența, etc.) și asigură arhivarea lor la finalizarea proiectului;
  • Urmărește efectuarea serviciilor de mentenanță conform cerințelor contractuale (revizii planificate/programate, rezolvarea incidentelor);
  • Întocmește situații financiare (venituri/cheltuieli) și situațiile de lucrări (devize) pentru intervenții service în cadrul contractelor de întreținere și/sau intervenții;
  • Elaborează și emite facturile către clienți, conform modelelor din anexele contractelor comerciale, încheiate cu aceștia;
  • Adaugă facturile de furnizori pe propunerile de plăți, conform procedurilor, notelor interne și modalităților de lucru agreate la nivel de companie;
  • Semnalează Managerului operațional nerespectarea, de către beneficiar, a oricăror clauze contractuale;
  • Semnalează șefului ierarhic superior, erorile remarcate în cadrul documentelor aferente contractului în administrare, înainte de introducerea acestora în sistemul informatic;
  • Raportează săptămânal către managerul operațional sau de fiecare dată când acesta o solicită, stadiul lucrărilor de intervenții preventive și corective, stadiul facturilor emise către beneficiar, cât și cu privire la orice alte chestiuni în legatură cu contractele avute în gestiune.

OFERTĂ:

  • Salariu corelat cu nivelul pietei;
  • Oportunitati de dezvoltare a carierei într-un mediu profesional;
  • Tichete de masă din a treia lună

Cerinte

  • Studii medii sau superioare tehnice/economice
  • Experiență profesională: minim 2 ani experiență într-o poziție similară
  • Cunoștinte operare calculator (MS Word, Excel, Outlook, Internet, sisteme)
  • Cunoștinte medii de management al proiectelor (urmărire costuri, gestionare bugete, derulare contractuală etc.);
  • Cunoștintele în domeniul logistic constituie avantaj;
  • cunoştinte de contabilitate primară constituie avantaj;
  • Cunoștințe financiare, abilități de comunicare și negociere, capacitate de organizare și planificare, focalizare pe rezultate.
  • Abilitate de învățare rapidă; abilități de comunicare; capacitate de planificare și organizare; abilități de negociere; atenție la detalii; preocupare pentru calitate; flexibilitate, capacitate de adaptare rapida; capacitate decizională
  • Permis conducere categoria B constituie avantaj;

Dacă vrei să aplici pentru acest post, trimite-ne CV-ul tău. Iți vom răspunde în cel mai scurt timp. Aplică pentru această poziție

Dacă nu ai găsit disponibil postul pe care îl căutai, trimite-ne CV-ul tău și te vom contacta când se eliberează un post. Trimite CV

Acest site foloseşte cookies. Navigând în continuare vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Detalii aici De acord