POZITII
DEPARTAMENT
ORAS
Operator Gestiune Echipamente IT/ Sisteme Securitate & Detecție Incendiu
Logistică
București - Parc METAV
Fisa postului
RESPONSABILITĂȚI:
- Introducere documente aferente mișcărilor de marfă din companie (NIR, AWB, Aviz Expeditie, etc.);
- Participare la inventarele periodice;
- Verificare sold stocuri minime aplicație gestiune; Colaborare internă cu departamentele implicate în aprovizionare și vânzare.
- Coordonator Logistică
- Minim 1 an;
- Avantaj - experiență mai mare de 1 an cu produse similare;
Pachet Financiar:
- Salariu atractiv, corelat cu nivelul pieței;
- Tichete de masă;
- Decontare abonament transport lunar;
- Oportunitate de dezvoltare a carierei într-un mediu profesional;
Cerinte
- Studii medii finalizate;
- Cunoștinţe operare PC - Word, Excel Outlook:
- Avantaj IMPORTANT - experiență de operare în WizPro;
- Limba engleză nivel mediu (citit);
- Atenție și rigurozitate;
- Capacitate de planificare activități;
- Sănătate fizică corectă;
- Capacitate lucru în echipă;
- Capacitate comunicare;
- Punctualitate;
- Respectare sarcini
- Cazier CURAT.
Dacă vrei să aplici pentru acest post, trimite-ne CV-ul tău. Iți vom răspunde în cel mai scurt timp. Aplică pentru această poziție
Operator Pregătire Marfă Depozit Echipamente IT/ Sisteme Securitate & Detecție Incendiu
Logistică
București - Parc METAV
Fisa postului
RESPONSABILITĂȚI:
- Pregătire marfă pentru. livrare (comenzi, etc.);
- Recepționare cantitativă și documentară a mărfii;
- Ambalare și asigurare marfă pentru expediție;
- Participare la inventarele periodice;
- Colaborare internă cu departamentele implicate în aprovizionare și vânzare;
SUBORDONARE IERARHICĂ:
- Coordonator Logistică
EXPERIENȚĂ:
- Minim 1 an;
- Avantaj - experiență mai mare de 1 an cu produse similare;
PACHET FINANCIAR:
- Salariu atractiv corelat cu nivelul pieței;
- Tichete de masă;
- Decontare abonament transport lunar;
- Oportunitate de dezvoltare a carierei într-un mediu profesional;
Cerinte
- Studii medii finalizate;
- Cunoștinţe operare PC - Word, Excel Outlook;
- Avantaj IMPORTANT - experiență de operare în WizPro;
- Limba engleză nivel mediu (citit);
- Atenție și rigurozitate;
- Capacitate de planificare activități;
- Sănătate fizică corectă;
- Capacitate lucru în echipă;
- Capacitate comunicare;
- Punctualitate;
- Respectare sarcini
- Cazier CURAT.
Dacă vrei să aplici pentru acest post, trimite-ne CV-ul tău. Iți vom răspunde în cel mai scurt timp. Aplică pentru această poziție
Tehnician/ Inginer Service Mobil
Service
Multiple orașe
Fisa postului
Disponibilitate post pentru candidații domiciliați în următoatele locații:
• SIBIU - Sibiu, Tălmaciu, Avrig,
• ALBA - Alba Iulia, Sebeș, Teiuș, Aiud,
• HUNEDOARA - Deva, Hunedoara, Simeria, Orăștie,
• BISTRIȚA - Bistrița-Năsăud,
• MUREȘ - Tg. Mureș, Sighișoara, Reghin, Târnăveni,
• PRAHOVA - Ploiești, Câmpina, Breaza,
• BUZĂU - Buzău, Râmnicu Sărat,
• IALOMIȚA - Slobozia, Căzănești, Urziceni,
• TELEORMAN - Alexandria, Roșiorii de Vede,
• CARAȘ-SEVERIN - Reșița, Caransebeș,
• ARAD - Arad, Lipova.
Se acceptă și candidații care au domiciliul in județele menționate mai sus, dar în localități nemenționate mai sus.
RESPONSABILITĂȚI:
• Depanare/configurare/instalare echipamente IT;
• Suport tehnic;
• Diagnostic defecțiuni și propunere soluții;
• Școlarizare utilizatori echipamente, soluții;
• Elaborare documentație aferentă activităților de service – raport service etc.
OFERTĂ ANGAJARE:
• Școlarizări;
• Cursuri de formare profesională;
• Dotare - autoturism de serviciu, laptop, telefon, consumabile, truse de lucru;
• Pachet salarial atractiv: salariu motivant, bonuri de masă, bonus permanență/performanță.
Cerinte
- Studii medii/superioare (liceu/facultate tehnică);
- Limba engleză - nivel mediu (în special citit);
- Cunostințe PC - operare și configurare;
- Experiență IT (hardware, software) - min. 1 an (Junior), peste 2 ani (Senior);
- Permis conducere - cat. B;
- Deplasări - disponibilitate pentru județele limitrofe.
- Exepriența de lucru cu curenți slabi (sisteme securitate, detecție incendiu, rețelistică) reprezintă un avantaj;
Dacă vrei să aplici pentru acest post, trimite-ne CV-ul tău. Iți vom răspunde în cel mai scurt timp. Aplică pentru această poziție
Project Manager/ Derulator de Contracte
Derulare Contracte
București
Fisa postului
SCOPUL POSTULUI:
- asigură administrarea contractului/contractelor alocat(e)
RESPONSABILITĂȚI ȘI ATRIBUȚII:
- Realizează înregistrările în WIZ ale tuturor documentelor aferente contractului, precum și a datelor solicitate de către managerul operațional;
- Emite pentru fiecare contract necesarul de materiale, echipamente etc., conform graficului prezentat în Business Plan, la solicitarea Managerului operațional;
- Raportează managerului operațional stadiul aprovizionării echipamentelor și materialelor pentru contractele aflate în derulare;
- Întocmește situația consumului de materiale în sistemul informatic;
- Întocmește și transmite către Direcția Economică documentele necesare obținerii Scrisorilor de Garanție Bancară sau pentru deschiderea acreditivelor bancare pe contractele aflate în derulare;
- Pregătește împreună cu responsabilul logistic echipamentele și materialele pentru livrarea la beneficiar;
- Urmărește derularea în bune condiții, a contractelor comerciale avute în gestiune;
- Răspunde de lansarea comenzilor de execuție, proiectare, service în garanție;
- Urmărește efectuarea la timp a plăților furnizorilor și executanților;
- Gestionează toate documentele aferente contractului (contracte, acte adiționale, corespondența, etc.) și asigură arhivarea lor la finalizarea proiectului;
- Urmărește efectuarea serviciilor de mentenanță conform cerințelor contractuale (revizii planificate/programate, rezolvarea incidentelor);
- Întocmește situații financiare (venituri/cheltuieli) și situațiile de lucrări (devize) pentru intervenții service în cadrul contractelor de întreținere și/sau intervenții;
- Elaborează și emite facturile către clienți, conform modelelor din anexele contractelor comerciale, încheiate cu aceștia;
- Adaugă facturile de furnizori pe propunerile de plăți, conform procedurilor, notelor interne și modalităților de lucru agreate la nivel de companie;
- Semnalează Managerului operațional nerespectarea, de către beneficiar, a oricăror clauze contractuale;
- Semnalează șefului ierarhic superior, erorile remarcate în cadrul documentelor aferente contractului în administrare, înainte de introducerea acestora în sistemul informatic;
- Raportează săptămânal către managerul operațional sau de fiecare dată când acesta o solicită, stadiul lucrărilor de intervenții preventive și corective, stadiul facturilor emise către beneficiar, cât și cu privire la orice alte chestiuni în legatură cu contractele avute în gestiune.
OFERTĂ:
- Salariu corelat cu nivelul pietei;
- Oportunitati de dezvoltare a carierei într-un mediu profesional;
- Tichete de masă din a treia lună
Cerinte
- Studii medii sau superioare tehnice/economice
- Experiență profesională: minim 2 ani experiență într-o poziție similară
- Cunoștinte operare calculator (MS Word, Excel, Outlook, Internet, sisteme)
- Cunoștinte medii de management al proiectelor (urmărire costuri, gestionare bugete, derulare contractuală etc.);
- Cunoștintele în domeniul logistic constituie avantaj;
- cunoştinte de contabilitate primară constituie avantaj;
- Cunoștințe financiare, abilități de comunicare și negociere, capacitate de organizare și planificare, focalizare pe rezultate.
- Abilitate de învățare rapidă; abilități de comunicare; capacitate de planificare și organizare; abilități de negociere; atenție la detalii; preocupare pentru calitate; flexibilitate, capacitate de adaptare rapida; capacitate decizională
- Permis conducere categoria B constituie avantaj;
Dacă vrei să aplici pentru acest post, trimite-ne CV-ul tău. Iți vom răspunde în cel mai scurt timp. Aplică pentru această poziție
Dacă nu ai găsit disponibil postul pe care îl căutai, trimite-ne CV-ul tău și te vom contacta când se eliberează un post. Trimite CV