Cariere

Cuvintele cheie care ne caracterizează afacerea sunt progresul continuu și găsirea de noi direcții. Pentru a fi printre cei mai buni, trebuie să fim dinamici și să apreciem ideile. Soluțiile inovatoare și gama extrem de largă de soluții, produse și clienți asigură o experiență de lucru variată și interesantă, dar și plină de provocări. Apreciem relațiile de muncă pe termen lung și stabilitatea și investim în dezvoltarea angajaților noștri.
Dacă dorești să faci parte dintr-o echipa de profesioniști, iar pregătirea și ambițiile tale te recomanda să ni te alături, trimite-ne CV-ul tău folosind formularul de mai jos.

Vezi pozitii disponibile

POZITII

DEPARTAMENT

ORAS

arr Agent Junior Service Fix (Laborator)

Service

București (sau în apropiere)

Fisa postului

CANDIDATUL IDEAL:

  • Studii medii/superioare în domeniile electromecanică, electronică, mecanică;
  • Studii terminate de max. 1 an;
  • Pasiune tehnică orientată spre reparatii;
  • Dorința de a acumula cunoștințe tehnice;
  • Cunoștințe utilizare aparate de măsura și control (voltmetru, osciloscop);
  • Cunostințe operare PC (MS Office);
  • Nivel mediu de limba engleză (scris și vorbit)
  • Permis de conducere categoria B;

SUBORDONARE IERARHICĂ:

  •       Coordonator Dep. Service Fix/Laborator

AȘTEPTĂRILE NOASTRE:

  • să diagnostichezi defecțiunile echipamentelor/sistemelor;
  • să repari echipamentele în laborator;
  • să completezi documente aferente activitații de service și să operezi în aplicatia de service;
  • sa furnizezi asistență tehnică pe teren și la distanță pentru clienți și colegi;
  • sa informezi permanent compania cu privire la starea diverselor echipamente/sisteme, de la diverși clienți;
  • să promovezi contractele de service;
  • să promovezi produsele/sistemele companiei.

CE OFERIM:

  • Salariu motivant;
  • Bonusuri performanta;
  • Bonusuri vanzari service/produse/sisteme;
  • Telefon de serviciu;
  • Contract pe perioadă nedeterminată;
  • Abonament transport in comun;
  • Tichete de masă;
  • Prime Paște/Craciun;
  • Traininguri specializare;
  • Promovare internă

Dacă vrei să aplici pentru acest post, trimite-ne CV-ul tău. Iți vom răspunde în cel mai scurt timp. Aplică pentru această poziție

arr Agent Service Mobil (Junior) Zonal

Service

București, Cluj, Iași (sau în apropiere)

Fisa postului

CANDIDATUL IDEAL:

  • Studii medii/superioare în domeniile electromecanică, electronică, mecanică;
  • Studii terminate de max. 1 an;
  • Pasiune tehnica orientate spre reparatii;
  • Dorinta de acumulare cunostinte tehnice;
  • Cunostințe operare PC (MS Office);
  • Nivel mediu de limba engleză (scris și vorbit)
  • Permis de conducere categoria B;

DESCRIEREA JOBULUI:

  • Intervenții repunere in functiune;
  • Diagnosticarea defecțiunilor echipamentelor;
  • Instalarea și punerea în funcțiune a echipamentelor furnizate și instructajul utilizatorilor;
  • Efectuarea reviziilor periodice;
  • Completarea documentelor aferente activității de service și operarea în aplicația de service mobil;
  • Atitudine pro client;
  • Menţinerea unei bune relaţii de colaborare cu utilizatorii echipamentelor;
  • Furnizarea de asistență tehnică pe teren și la distanță pentru clienți și colegi;
  • Transmiterea constanța către companie a informatiilor cu privire la situațiile înțâlnite în teren: starea echipamentelor, relatia cu uitlizatorii, competitive, etc.;
  • Promovarea contractelor de service post-garanție.

PACHET SALARIAL:

  • salariu motivant;
  • bonusuri performanta;
  • mașină și telefon de serviciu;
  • contract pe perioada nedeterminată;
  • tichete de masa;
  • prime Paste/Craciun.

 

Dacă vrei să aplici pentru acest post, trimite-ne CV-ul tău. Iți vom răspunde în cel mai scurt timp. Aplică pentru această poziție

arr Tehnician/Inginer Senior Service Fix (Laborator)

Service

București (sau în apropiere)

Fisa postului

CANDIDATUL IDEAL:

  • Studii medii/superioare în domeniile electromecanică, electronică, mecanică, automatica;
  • Experiență de min. 2 ani în activitate de service;
  • Pasiune tehnică orientată spre reparații;
  • Dorința de a acumula cunostințe tehnice;
  • Cunoștințe utilizare aparate de măsură și control (voltmetru, osciloscop);
  • Cunostințe operare PC (MS Office);
  • Nivel mediu de limba engleză (scris și vorbit)
  • Permis de conducere categoria B;

SUBORDONARE IERARHICĂ:

  • Coordonator Dep. Service Fix/Laborator

AȘTEPTĂRILE NOASTRE:

  • să diagnostichezi defecțiunile echipamentelor/sistemelor;
  • să repari subansamble ale echipamentelor in laborator;
  • să repari echipamentele în laborator;
  • să planifici reparațiile conform cerințelor contractuale;
  • să cooperezi cu colegii din divizie mobil/fix ptr. rezolvarea oricarei situații în favoarea companiei;
  • să completezi documente aferente activității de service si să operezi în aplicația de service;
  • să propui soluții de eficientizare a activității de service fix;
  • să furnizezi asistență tehnică pe teren și la distanță pentru clienți și colegi;
  • să informezi permanent compania cu privire la starea diverselor echipamente/sisteme, de la diverși clienți;
  • să promovezi contractele de service;
  • să promovezi produsele/sistemele companiei.

CE OFERIM:

  • Salariu motivant;
  • Bonusuri performanta;
  • Bonusuri vanzari service/produse/sisteme;
  • Telefon de serviciu;
  • Contract pe perioadă nedeterminată;
  • Abonament transport in comun;
  • Tichete de masă;
  • Prime Paște/Craciun;
  • Traininguri specializare;
  • Promovare internă

Dacă vrei să aplici pentru acest post, trimite-ne CV-ul tău. Iți vom răspunde în cel mai scurt timp. Aplică pentru această poziție

arr Tehnician/Inginer Senior Service Mobil Zonal

Service

Brașov, Argeș, Prahova, Timiș, Arad, Cluj, Buzău, Covasna, București

Fisa postului

CANDIDATUL IDEAL:

  • Studii superioare sau studii medii în domeniile electromecanică, electronică, mecanică;
  • Experiență de min. 2 ani în activitate de service;
  • Pasiune tehnica orientate spre reparatii;
  • Dorința de a acumula cunostințe tehnice;
  • Cunostinte utilizare aparate de masura si control (voltmetru, osciloscop);
  • Cunostințe operare PC (MS Office);
  • Nivel mediu de limba engleză (scris și vorbit);
  • Permis de conducere categoria B;

SUBORDONARE IERARHICĂ:

  •        Director Zonal Service

AȘTEPTĂRILE NOASTRE:

  • Să diagnostichezi și să repui în funcțiune echipamentul/sistemul;
  • Să instalezi și să pui în funcțiune echipamentele/sistemele;
  • Să scolarizezi corect utilizatorii privind modul de utilizare, întreținerea zilnică și modul de comunicare în caz de defectare;
  • Să efectuezi integral toate reviziile periodice planificate în termen;
  • Să planifici acțiunile de mentenanță preventivă și să respecți termenele communicate;
  • Să prioritizezi sarcinile zilnice conform obligațiilor contractuale față de client;
  • Să completezi zilnic documentele aferente activității de service și să le operezi în aplicația de service mobil;
  • Să ai atitudine pro client, respectuasa, civilizată, neconflictuala;
  • Să menţi o relaţie corectă, de colaborare cu utilizatorii echipamentelor;
  • Să asiguri asistență tehnică pe teren și la distanță pentru clienți și colegi;
  • Să informezi permanent compania cu privire la situațiile înțâlnite în teren: starea echipamentelo/echipamnetelor, atitudine utilizator, dorințe utilizator, competitive, etc.;
  • Să promovezi semnarea contractelor de service post-garanție;
  • Să îți ajuți colegii când ești solicitat;
  • Să promovezi produsele/sistemele către client și nu numai.

CE OFERIM:

  • Salariu motivant;
  • Bonusuri performanță;
  • Bonusuri vânzări service/produse/sisteme;
  • Mașină și telefon de serviciu;
  • Contract pe perioada nedeterminată;
  • Tichete de masă;
  • Prime Paște/Crăciun;
  • Traininguri specializare;
  • Promovare interna

 

Dacă vrei să aplici pentru acest post, trimite-ne CV-ul tău. Iți vom răspunde în cel mai scurt timp. Aplică pentru această poziție

arr Tehnician Service Automate Cafea

Service

Brașov, Argeș, Prahova, Timiș, Arad, Cluj, Buzău, Covasna,

Fisa postului

CANDIDATUL IDEAL:

  • Studii superioare sau medii în domeniile electromecanică, electronică, mecanică;
  • Experiență de min. 1 an în activitate service automate cafea;
  • Pasiune tehnică orientată spre reparații;
  • Cunostințe operare PC (MS Office);
  • Nivel mediu de limba engleză (scris și vorbit);
  • Permis de conducere categoria B;

SUBORDONARE IERARHICĂ:

  • Director Zonal Service

AȘTEPTĂRILE NOASTRE:

  • diagnostichezi și repui în funcțiune echipamenele;
  • instalezi și pui în funcțiune echipamentele;
  • scolarizezi corect utilizatorii privind modul de utilizare, întreținerea zilnică și modul de comunicare în caz de defectare;
  • efectuezi integral toate reviziile periodice planificate, în termen;
  • planifici acțiunile de mentenanata preventivă și respecți termenele communicate;
  • prioritizezi sarcinile zilnice conform obligațiilor contractuale față de client;
  • completezi zilnic documentele aferente activității de service și le operezi în aplicația  de service mobil;
  • ai atitudine pro client, respectuasa, civilizată, neconflictuala;
  • menţi o relaţie corectă, de colaborare cu utilizatorii echipamentelor;
  • asiguri asistență tehnică pe teren și la distanță pentru clienți și colegi;
  • informezi permanent compania cu privire la situațiile înțâlnite în teren: starea echipamentelor, atitudine utilizator, dorințe utilizator, competitive, etc.;
  • promovezi semnarea contractelor de service post-garanție;
  • Să îți ajuți colegii când ești solicitat;
  • Să promovezi produsele/sistemele către client și nu numai.

CE OFERIM:

  • Salariu motivant;
  • Bonusuri performanță;
  • Bonusuri vânzări service/produse/sisteme;
  • Mașină și telefon de serviciu;
  • Contract pe perioada nedeterminată;
  • Tichete de masă;
  • Prime Paște/Crăciun;
  • Traininguri specializare;
  • Promovare internă

Dacă vrei să aplici pentru acest post, trimite-ne CV-ul tău. Iți vom răspunde în cel mai scurt timp. Aplică pentru această poziție

arr Tehnician Service Mobil Sisteme Securitate/Curenti Slabi

Service

Brașov, Argeș, Timiș, Arad, Cluj, Buzău, Covasna

Fisa postului

CANDIDATUL IDEAL:

  • Studii medii sau superioare domeniile electromecanică, electronică, automatica;
  • Experienta de min. 1 an in activitate instalare, punere in functiune si service sisteme
  • securitate, detectie incendiu si curenti slabi;
  • Certificare ARTS conform legislatie in vigoare;
  • Pasiune tehnica orientate spre reparatii;
  • Cunostințe operare PC (MS Office);
  • Nivel mediu de limba engleză (scris și vorbit);
  • Permis de conducere categoria B;

SUBORDONARE IERARHICĂ:

  •        Director Zonal Service

AȘTEPTĂRILE NOASTRE:

  • diagnostichezi și repui în funcțiune echipamentele/sistemele;
  • instalezi și pui în funcțiune echipamentele/sistemele;
  • programezi sistemele instalate și puse-n funcțiune;
  • scolarizezi corect utilizatorii privind modul de utilizare, întreținerea zilnică și modul de comunicare în caz de defectare;
  • efectuezi integral toate reviziile periodice planificate, în termen;
  • planifici acțiunile de mentenanță preventivă și respecți termenele communicate;
  • prioritizezi sarcinile zilnice conform obligațiilor contractuale față de client;
  • completezi zilnic documentele aferente activității de service și le operezi în aplicația de service mobil;
  • respecți prevederile legale în domeniu în ceea ce privește completarea jurnalului de intreventii;
  • ai atitudine pro client, respectuoasă, civilizată, neconflictuala;
  • menţii o relaţie corectă, de colaborare cu utilizatorii echipamentelor;
  • asiguri asistență tehnică pe teren și la distanță pentru clienți și colegi;
  • informezi permanent compania cu privire la situațiile înțâlnite în teren: starea echipamentelo/echipamnetelor, atitudine utilizator, dorințe utilizator, competitive, etc.;
  • promovezi semnarea contractelor de service post-garanție;
  • îți ajuți colegii când ești solicitat;
  • promovezi produsele/sistemele către client și nu numai.

CE OFERIM:

  • Salariu motivant;
  • Bonusuri performanță;
  • Bonusuri vânzări service/produse/sisteme;
  • Mașină și telefon de serviciu;
  • Contract pe perioada nedeterminată;
  • Tichete de masă;
  • Prime Paște/Crăciun;
  • Traininguri specializare;
  • Promovare internă

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dacă vrei să aplici pentru acest post, trimite-ne CV-ul tău. Iți vom răspunde în cel mai scurt timp. Aplică pentru această poziție

arr Operator Pregătire Marfă Depozit Echipamente IT/ Sisteme Securitate & Detecție Incendiu

Logistică

București - Parc METAV

Fisa postului

RESPONSABILITĂȚI:

  • Pregătire marfă pentru. livrare (comenzi, etc.);
  • Recepționare cantitativă și documentară a mărfii;
  • Ambalare și asigurare marfă pentru expediție;
  • Participare la inventarele periodice;
  • Colaborare internă cu departamentele implicate în aprovizionare și vânzare; 

SUBORDONARE IERARHICĂ:

  • Coordonator Logistică      

EXPERIENȚĂ:

  • Minim 1 an;
  • Avantaj - experiență mai mare de 1 an cu produse similare;       

PACHET FINANCIAR:

  • Salariu atractiv corelat cu nivelul pieței;
  • Tichete de masă;
  • Decontare abonament transport lunar;
  • Oportunitate de dezvoltare a carierei într-un mediu profesional;

Cerinte

  • Studii medii finalizate;
  • Cunoștinţe operare PC - Word, Excel Outlook;
  • Avantaj IMPORTANT - experiență de operare în WizPro;
  • Limba engleză nivel mediu (citit);
  • Atenție și rigurozitate;
  • Capacitate de planificare activități;
  • Sănătate fizică corectă;
  • Capacitate lucru în echipă;
  • Capacitate comunicare;
  • Punctualitate;
  • Respectare sarcini
  • Cazier CURAT.

Dacă vrei să aplici pentru acest post, trimite-ne CV-ul tău. Iți vom răspunde în cel mai scurt timp. Aplică pentru această poziție

arr Operator Gestiune Echipamente IT/ Sisteme Securitate & Detecție Incendiu

Logistică

București - Parc METAV

Fisa postului

RESPONSABILITĂȚI:

  • Introducere documente aferente mișcărilor de marfă din companie (NIR, AWB, Aviz Expeditie, etc.);
  • Participare la inventarele periodice;
  • Verificare sold stocuri minime aplicație gestiune; Colaborare internă cu departamentele implicate în aprovizionare și vânzare.
SUBORDONARE IERARHICA:
  • Coordonator Logistică      
EXPERIENȚĂ:
  • Minim 1 an;
  • Avantaj - experiență mai mare de 1 an cu produse similare;       

Pachet Financiar:

  • Salariu atractiv, corelat cu nivelul pieței;
  • Tichete de masă;
  • Decontare abonament transport lunar;
  • Oportunitate de dezvoltare a carierei într-un mediu profesional;

Cerinte

  • Studii medii finalizate;
  • Cunoștinţe operare PC - Word, Excel Outlook:
  • Avantaj IMPORTANT - experiență de operare în WizPro;
  • Limba engleză nivel mediu (citit);
  • Atenție și rigurozitate;
  • Capacitate de planificare activități;
  • Sănătate fizică corectă;
  • Capacitate lucru în echipă;
  • Capacitate comunicare;
  • Punctualitate;
  • Respectare sarcini
  • Cazier CURAT.

Dacă vrei să aplici pentru acest post, trimite-ne CV-ul tău. Iți vom răspunde în cel mai scurt timp. Aplică pentru această poziție

arr Project Manager/ Derulator de Contracte

Derulare Contracte

București

Fisa postului

SCOPUL POSTULUI:

  • asigură administrarea contractului/contractelor alocat(e)

RESPONSABILITĂȚI ȘI ATRIBUȚII:

  • Realizează înregistrările în WIZ ale tuturor documentelor aferente contractului, precum și a datelor solicitate de către managerul operațional;
  • Emite pentru fiecare contract necesarul de materiale, echipamente etc., conform graficului prezentat în Business Plan, la solicitarea Managerului operațional;
  • Raportează managerului operațional stadiul aprovizionării echipamentelor și materialelor pentru contractele aflate în derulare;
  • Întocmește situația consumului de materiale în sistemul informatic;
  • Întocmește și transmite către Direcția Economică documentele necesare obținerii Scrisorilor de Garanție Bancară sau pentru deschiderea acreditivelor bancare pe contractele aflate în derulare;
  • Pregătește împreună cu responsabilul logistic echipamentele și materialele pentru livrarea la beneficiar;
  • Urmărește derularea în bune condiții, a contractelor comerciale avute în gestiune;
  • Răspunde de lansarea comenzilor de execuție, proiectare, service în garanție;
  • Urmărește efectuarea la timp a plăților furnizorilor și executanților;
  • Gestionează toate documentele aferente contractului (contracte, acte adiționale, corespondența, etc.) și asigură arhivarea lor la finalizarea proiectului;
  • Urmărește efectuarea serviciilor de mentenanță conform cerințelor contractuale (revizii planificate/programate, rezolvarea incidentelor);
  • Întocmește situații financiare (venituri/cheltuieli) și situațiile de lucrări (devize) pentru intervenții service în cadrul contractelor de întreținere și/sau intervenții;
  • Elaborează și emite facturile către clienți, conform modelelor din anexele contractelor comerciale, încheiate cu aceștia;
  • Adaugă facturile de furnizori pe propunerile de plăți, conform procedurilor, notelor interne și modalităților de lucru agreate la nivel de companie;
  • Semnalează Managerului operațional nerespectarea, de către beneficiar, a oricăror clauze contractuale;
  • Semnalează șefului ierarhic superior, erorile remarcate în cadrul documentelor aferente contractului în administrare, înainte de introducerea acestora în sistemul informatic;
  • Raportează săptămânal către managerul operațional sau de fiecare dată când acesta o solicită, stadiul lucrărilor de intervenții preventive și corective, stadiul facturilor emise către beneficiar, cât și cu privire la orice alte chestiuni în legatură cu contractele avute în gestiune.

OFERTĂ:

  • Salariu corelat cu nivelul pietei;
  • Oportunitati de dezvoltare a carierei într-un mediu profesional;
  • Tichete de masă din a treia lună

Cerinte

  • Studii medii sau superioare tehnice/economice
  • Experiență profesională: minim 2 ani experiență într-o poziție similară
  • Cunoștinte operare calculator (MS Word, Excel, Outlook, Internet, sisteme)
  • Cunoștinte medii de management al proiectelor (urmărire costuri, gestionare bugete, derulare contractuală etc.);
  • Cunoștintele în domeniul logistic constituie avantaj;
  • cunoştinte de contabilitate primară constituie avantaj;
  • Cunoștințe financiare, abilități de comunicare și negociere, capacitate de organizare și planificare, focalizare pe rezultate.
  • Abilitate de învățare rapidă; abilități de comunicare; capacitate de planificare și organizare; abilități de negociere; atenție la detalii; preocupare pentru calitate; flexibilitate, capacitate de adaptare rapida; capacitate decizională
  • Permis conducere categoria B constituie avantaj;

Dacă vrei să aplici pentru acest post, trimite-ne CV-ul tău. Iți vom răspunde în cel mai scurt timp. Aplică pentru această poziție

Dacă nu ai găsit disponibil postul pe care îl căutai, trimite-ne CV-ul tău și te vom contacta când se eliberează un post. Trimite CV

Acest site foloseşte cookies. Navigând în continuare vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Detalii aici De acord