POZITII
DEPARTAMENT
ORAS
Agent Junior Service Fix (Laborator)
Service
București (sau în apropiere)
Fisa postului
CANDIDATUL IDEAL:
- Studii medii/superioare în domeniile electromecanică, electronică, mecanică;
- Studii terminate de max. 1 an;
- Pasiune tehnică orientată spre reparatii;
- Dorința de a acumula cunoștințe tehnice;
- Cunoștințe utilizare aparate de măsura și control (voltmetru, osciloscop);
- Cunostințe operare PC (MS Office);
- Nivel mediu de limba engleză (scris și vorbit)
- Permis de conducere categoria B;
SUBORDONARE IERARHICĂ:
- Coordonator Dep. Service Fix/Laborator
AȘTEPTĂRILE NOASTRE:
- să diagnostichezi defecțiunile echipamentelor/sistemelor;
- să repari echipamentele în laborator;
- să completezi documente aferente activitații de service și să operezi în aplicatia de service;
- sa furnizezi asistență tehnică pe teren și la distanță pentru clienți și colegi;
- sa informezi permanent compania cu privire la starea diverselor echipamente/sisteme, de la diverși clienți;
- să promovezi contractele de service;
- să promovezi produsele/sistemele companiei.
CE OFERIM:
- Salariu motivant;
- Bonusuri performanta;
- Bonusuri vanzari service/produse/sisteme;
- Telefon de serviciu;
- Contract pe perioadă nedeterminată;
- Abonament transport in comun;
- Tichete de masă;
- Prime Paște/Craciun;
- Traininguri specializare;
- Promovare internă
Dacă vrei să aplici pentru acest post, trimite-ne CV-ul tău. Iți vom răspunde în cel mai scurt timp. Aplică pentru această poziție
Agent Service Mobil (Junior) Zonal
Service
București, Cluj, Iași (sau în apropiere)
Fisa postului
CANDIDATUL IDEAL:
- Studii medii/superioare în domeniile electromecanică, electronică, mecanică;
- Studii terminate de max. 1 an;
- Pasiune tehnica orientate spre reparatii;
- Dorinta de acumulare cunostinte tehnice;
- Cunostințe operare PC (MS Office);
- Nivel mediu de limba engleză (scris și vorbit)
- Permis de conducere categoria B;
DESCRIEREA JOBULUI:
- Intervenții repunere in functiune;
- Diagnosticarea defecțiunilor echipamentelor;
- Instalarea și punerea în funcțiune a echipamentelor furnizate și instructajul utilizatorilor;
- Efectuarea reviziilor periodice;
- Completarea documentelor aferente activității de service și operarea în aplicația de service mobil;
- Atitudine pro client;
- Menţinerea unei bune relaţii de colaborare cu utilizatorii echipamentelor;
- Furnizarea de asistență tehnică pe teren și la distanță pentru clienți și colegi;
- Transmiterea constanța către companie a informatiilor cu privire la situațiile înțâlnite în teren: starea echipamentelor, relatia cu uitlizatorii, competitive, etc.;
- Promovarea contractelor de service post-garanție.
PACHET SALARIAL:
- salariu motivant;
- bonusuri performanta;
- mașină și telefon de serviciu;
- contract pe perioada nedeterminată;
- tichete de masa;
- prime Paste/Craciun.
Dacă vrei să aplici pentru acest post, trimite-ne CV-ul tău. Iți vom răspunde în cel mai scurt timp. Aplică pentru această poziție
Tehnician/Inginer Senior Service Fix (Laborator)
Service
București (sau în apropiere)
Fisa postului
CANDIDATUL IDEAL:
- Studii medii/superioare în domeniile electromecanică, electronică, mecanică, automatica;
- Experiență de min. 2 ani în activitate de service;
- Pasiune tehnică orientată spre reparații;
- Dorința de a acumula cunostințe tehnice;
- Cunoștințe utilizare aparate de măsură și control (voltmetru, osciloscop);
- Cunostințe operare PC (MS Office);
- Nivel mediu de limba engleză (scris și vorbit)
- Permis de conducere categoria B;
SUBORDONARE IERARHICĂ:
- Coordonator Dep. Service Fix/Laborator
AȘTEPTĂRILE NOASTRE:
- să diagnostichezi defecțiunile echipamentelor/sistemelor;
- să repari subansamble ale echipamentelor in laborator;
- să repari echipamentele în laborator;
- să planifici reparațiile conform cerințelor contractuale;
- să cooperezi cu colegii din divizie mobil/fix ptr. rezolvarea oricarei situații în favoarea companiei;
- să completezi documente aferente activității de service si să operezi în aplicația de service;
- să propui soluții de eficientizare a activității de service fix;
- să furnizezi asistență tehnică pe teren și la distanță pentru clienți și colegi;
- să informezi permanent compania cu privire la starea diverselor echipamente/sisteme, de la diverși clienți;
- să promovezi contractele de service;
- să promovezi produsele/sistemele companiei.
CE OFERIM:
- Salariu motivant;
- Bonusuri performanta;
- Bonusuri vanzari service/produse/sisteme;
- Telefon de serviciu;
- Contract pe perioadă nedeterminată;
- Abonament transport in comun;
- Tichete de masă;
- Prime Paște/Craciun;
- Traininguri specializare;
- Promovare internă
Dacă vrei să aplici pentru acest post, trimite-ne CV-ul tău. Iți vom răspunde în cel mai scurt timp. Aplică pentru această poziție
Tehnician/Inginer Senior Service Mobil Zonal
Service
Brașov, Argeș, Prahova, Timiș, Arad, Cluj, Buzău, Covasna, București
Fisa postului
CANDIDATUL IDEAL:
- Studii superioare sau studii medii în domeniile electromecanică, electronică, mecanică;
- Experiență de min. 2 ani în activitate de service;
-
Pasiune tehnica orientate spre reparatii;
-
Dorința de a acumula cunostințe tehnice;
-
Cunostinte utilizare aparate de masura si control (voltmetru, osciloscop);
- Cunostințe operare PC (MS Office);
- Nivel mediu de limba engleză (scris și vorbit);
- Permis de conducere categoria B;
SUBORDONARE IERARHICĂ:
-
Director Zonal Service
AȘTEPTĂRILE NOASTRE:
- Să diagnostichezi și să repui în funcțiune echipamentul/sistemul;
- Să instalezi și să pui în funcțiune echipamentele/sistemele;
- Să scolarizezi corect utilizatorii privind modul de utilizare, întreținerea zilnică și modul de comunicare în caz de defectare;
- Să efectuezi integral toate reviziile periodice planificate în termen;
- Să planifici acțiunile de mentenanță preventivă și să respecți termenele communicate;
- Să prioritizezi sarcinile zilnice conform obligațiilor contractuale față de client;
- Să completezi zilnic documentele aferente activității de service și să le operezi în aplicația de service mobil;
- Să ai atitudine pro client, respectuasa, civilizată, neconflictuala;
- Să menţi o relaţie corectă, de colaborare cu utilizatorii echipamentelor;
- Să asiguri asistență tehnică pe teren și la distanță pentru clienți și colegi;
- Să informezi permanent compania cu privire la situațiile înțâlnite în teren: starea echipamentelo/echipamnetelor, atitudine utilizator, dorințe utilizator, competitive, etc.;
- Să promovezi semnarea contractelor de service post-garanție;
- Să îți ajuți colegii când ești solicitat;
- Să promovezi produsele/sistemele către client și nu numai.
CE OFERIM:
- Salariu motivant;
- Bonusuri performanță;
- Bonusuri vânzări service/produse/sisteme;
- Mașină și telefon de serviciu;
- Contract pe perioada nedeterminată;
- Tichete de masă;
-
Prime Paște/Crăciun;
-
Traininguri specializare;
-
Promovare interna
Dacă vrei să aplici pentru acest post, trimite-ne CV-ul tău. Iți vom răspunde în cel mai scurt timp. Aplică pentru această poziție
Tehnician Service Automate Cafea
Service
Brașov, Argeș, Prahova, Timiș, Arad, Cluj, Buzău, Covasna,
Fisa postului
CANDIDATUL IDEAL:
- Studii superioare sau medii în domeniile electromecanică, electronică, mecanică;
- Experiență de min. 1 an în activitate service automate cafea;
- Pasiune tehnică orientată spre reparații;
- Cunostințe operare PC (MS Office);
- Nivel mediu de limba engleză (scris și vorbit);
- Permis de conducere categoria B;
SUBORDONARE IERARHICĂ:
-
Director Zonal Service
AȘTEPTĂRILE NOASTRE:
- Să diagnostichezi și să repui în funcțiune echipamenele;
- Să instalezi și să pui în funcțiune echipamentele;
- Să scolarizezi corect utilizatorii privind modul de utilizare, întreținerea zilnică și modul de comunicare în caz de defectare;
- Să efectuezi integral toate reviziile periodice planificate, în termen;
- Să planifici acțiunile de mentenanata preventivă și să respecți termenele communicate;
- Să prioritizezi sarcinile zilnice conform obligațiilor contractuale față de client;
- Să completezi zilnic documentele aferente activității de service și să le operezi în aplicația de service mobil;
- Să ai atitudine pro client, respectuasa, civilizată, neconflictuala;
- Să menţi o relaţie corectă, de colaborare cu utilizatorii echipamentelor;
- Să asiguri asistență tehnică pe teren și la distanță pentru clienți și colegi;
- Să informezi permanent compania cu privire la situațiile înțâlnite în teren: starea echipamentelor, atitudine utilizator, dorințe utilizator, competitive, etc.;
- Să promovezi semnarea contractelor de service post-garanție;
- Să îți ajuți colegii când ești solicitat;
- Să promovezi produsele/sistemele către client și nu numai.
CE OFERIM:
- Salariu motivant;
- Bonusuri performanță;
- Bonusuri vânzări service/produse/sisteme;
- Mașină și telefon de serviciu;
- Contract pe perioada nedeterminată;
- Tichete de masă;
- Prime Paște/Crăciun;
- Traininguri specializare;
- Promovare internă
Dacă vrei să aplici pentru acest post, trimite-ne CV-ul tău. Iți vom răspunde în cel mai scurt timp. Aplică pentru această poziție
Tehnician Service Mobil Sisteme Securitate/Curenti Slabi
Service
Brașov, Argeș, Timiș, Arad, Cluj, Buzău, Covasna
Fisa postului
CANDIDATUL IDEAL:
- Studii medii sau superioare domeniile electromecanică, electronică, automatica;
- Experienta de min. 1 an in activitate instalare, punere in functiune si service sisteme
- securitate, detectie incendiu si curenti slabi;
- Certificare ARTS conform legislatie in vigoare;
- Pasiune tehnica orientate spre reparatii;
- Cunostințe operare PC (MS Office);
- Nivel mediu de limba engleză (scris și vorbit);
- Permis de conducere categoria B;
SUBORDONARE IERARHICĂ:
- Director Zonal Service
AȘTEPTĂRILE NOASTRE:
- Să diagnostichezi și să repui în funcțiune echipamentele/sistemele;
- Să instalezi și să pui în funcțiune echipamentele/sistemele;
- Să programezi sistemele instalate și puse-n funcțiune;
- Să scolarizezi corect utilizatorii privind modul de utilizare, întreținerea zilnică și modul de comunicare în caz de defectare;
- Să efectuezi integral toate reviziile periodice planificate, în termen;
- Să planifici acțiunile de mentenanță preventivă și să respecți termenele communicate;
- Să prioritizezi sarcinile zilnice conform obligațiilor contractuale față de client;
- Să completezi zilnic documentele aferente activității de service și să le operezi în aplicația de service mobil;
- Să respecți prevederile legale în domeniu în ceea ce privește completarea jurnalului de intreventii;
- Să ai atitudine pro client, respectuoasă, civilizată, neconflictuala;
- Să menţii o relaţie corectă, de colaborare cu utilizatorii echipamentelor;
- Să asiguri asistență tehnică pe teren și la distanță pentru clienți și colegi;
- Să informezi permanent compania cu privire la situațiile înțâlnite în teren: starea echipamentelo/echipamnetelor, atitudine utilizator, dorințe utilizator, competitive, etc.;
- Să promovezi semnarea contractelor de service post-garanție;
- Să îți ajuți colegii când ești solicitat;
- Să promovezi produsele/sistemele către client și nu numai.
CE OFERIM:
- Salariu motivant;
- Bonusuri performanță;
- Bonusuri vânzări service/produse/sisteme;
- Mașină și telefon de serviciu;
- Contract pe perioada nedeterminată;
- Tichete de masă;
- Prime Paște/Crăciun;
- Traininguri specializare;
- Promovare internă
Dacă vrei să aplici pentru acest post, trimite-ne CV-ul tău. Iți vom răspunde în cel mai scurt timp. Aplică pentru această poziție
Operator Pregătire Marfă Depozit Echipamente IT/ Sisteme Securitate & Detecție Incendiu
Logistică
București - Parc METAV
Fisa postului
RESPONSABILITĂȚI:
- Pregătire marfă pentru. livrare (comenzi, etc.);
- Recepționare cantitativă și documentară a mărfii;
- Ambalare și asigurare marfă pentru expediție;
- Participare la inventarele periodice;
- Colaborare internă cu departamentele implicate în aprovizionare și vânzare;
SUBORDONARE IERARHICĂ:
- Coordonator Logistică
EXPERIENȚĂ:
- Minim 1 an;
- Avantaj - experiență mai mare de 1 an cu produse similare;
PACHET FINANCIAR:
- Salariu atractiv corelat cu nivelul pieței;
- Tichete de masă;
- Decontare abonament transport lunar;
- Oportunitate de dezvoltare a carierei într-un mediu profesional;
Cerinte
- Studii medii finalizate;
- Cunoștinţe operare PC - Word, Excel Outlook;
- Avantaj IMPORTANT - experiență de operare în WizPro;
- Limba engleză nivel mediu (citit);
- Atenție și rigurozitate;
- Capacitate de planificare activități;
- Sănătate fizică corectă;
- Capacitate lucru în echipă;
- Capacitate comunicare;
- Punctualitate;
- Respectare sarcini
- Cazier CURAT.
Dacă vrei să aplici pentru acest post, trimite-ne CV-ul tău. Iți vom răspunde în cel mai scurt timp. Aplică pentru această poziție
Operator Gestiune Echipamente IT/ Sisteme Securitate & Detecție Incendiu
Logistică
București - Parc METAV
Fisa postului
RESPONSABILITĂȚI:
- Introducere documente aferente mișcărilor de marfă din companie (NIR, AWB, Aviz Expeditie, etc.);
- Participare la inventarele periodice;
- Verificare sold stocuri minime aplicație gestiune; Colaborare internă cu departamentele implicate în aprovizionare și vânzare.
- Coordonator Logistică
- Minim 1 an;
- Avantaj - experiență mai mare de 1 an cu produse similare;
Pachet Financiar:
- Salariu atractiv, corelat cu nivelul pieței;
- Tichete de masă;
- Decontare abonament transport lunar;
- Oportunitate de dezvoltare a carierei într-un mediu profesional;
Cerinte
- Studii medii finalizate;
- Cunoștinţe operare PC - Word, Excel Outlook:
- Avantaj IMPORTANT - experiență de operare în WizPro;
- Limba engleză nivel mediu (citit);
- Atenție și rigurozitate;
- Capacitate de planificare activități;
- Sănătate fizică corectă;
- Capacitate lucru în echipă;
- Capacitate comunicare;
- Punctualitate;
- Respectare sarcini
- Cazier CURAT.
Dacă vrei să aplici pentru acest post, trimite-ne CV-ul tău. Iți vom răspunde în cel mai scurt timp. Aplică pentru această poziție
Project Manager/ Derulator de Contracte
Derulare Contracte
București
Fisa postului
SCOPUL POSTULUI:
- asigură administrarea contractului/contractelor alocat(e)
RESPONSABILITĂȚI ȘI ATRIBUȚII:
- Realizează înregistrările în WIZ ale tuturor documentelor aferente contractului, precum și a datelor solicitate de către managerul operațional;
- Emite pentru fiecare contract necesarul de materiale, echipamente etc., conform graficului prezentat în Business Plan, la solicitarea Managerului operațional;
- Raportează managerului operațional stadiul aprovizionării echipamentelor și materialelor pentru contractele aflate în derulare;
- Întocmește situația consumului de materiale în sistemul informatic;
- Întocmește și transmite către Direcția Economică documentele necesare obținerii Scrisorilor de Garanție Bancară sau pentru deschiderea acreditivelor bancare pe contractele aflate în derulare;
- Pregătește împreună cu responsabilul logistic echipamentele și materialele pentru livrarea la beneficiar;
- Urmărește derularea în bune condiții, a contractelor comerciale avute în gestiune;
- Răspunde de lansarea comenzilor de execuție, proiectare, service în garanție;
- Urmărește efectuarea la timp a plăților furnizorilor și executanților;
- Gestionează toate documentele aferente contractului (contracte, acte adiționale, corespondența, etc.) și asigură arhivarea lor la finalizarea proiectului;
- Urmărește efectuarea serviciilor de mentenanță conform cerințelor contractuale (revizii planificate/programate, rezolvarea incidentelor);
- Întocmește situații financiare (venituri/cheltuieli) și situațiile de lucrări (devize) pentru intervenții service în cadrul contractelor de întreținere și/sau intervenții;
- Elaborează și emite facturile către clienți, conform modelelor din anexele contractelor comerciale, încheiate cu aceștia;
- Adaugă facturile de furnizori pe propunerile de plăți, conform procedurilor, notelor interne și modalităților de lucru agreate la nivel de companie;
- Semnalează Managerului operațional nerespectarea, de către beneficiar, a oricăror clauze contractuale;
- Semnalează șefului ierarhic superior, erorile remarcate în cadrul documentelor aferente contractului în administrare, înainte de introducerea acestora în sistemul informatic;
- Raportează săptămânal către managerul operațional sau de fiecare dată când acesta o solicită, stadiul lucrărilor de intervenții preventive și corective, stadiul facturilor emise către beneficiar, cât și cu privire la orice alte chestiuni în legatură cu contractele avute în gestiune.
OFERTĂ:
- Salariu corelat cu nivelul pietei;
- Oportunitati de dezvoltare a carierei într-un mediu profesional;
- Tichete de masă din a treia lună
Cerinte
- Studii medii sau superioare tehnice/economice
- Experiență profesională: minim 2 ani experiență într-o poziție similară
- Cunoștinte operare calculator (MS Word, Excel, Outlook, Internet, sisteme)
- Cunoștinte medii de management al proiectelor (urmărire costuri, gestionare bugete, derulare contractuală etc.);
- Cunoștintele în domeniul logistic constituie avantaj;
- cunoştinte de contabilitate primară constituie avantaj;
- Cunoștințe financiare, abilități de comunicare și negociere, capacitate de organizare și planificare, focalizare pe rezultate.
- Abilitate de învățare rapidă; abilități de comunicare; capacitate de planificare și organizare; abilități de negociere; atenție la detalii; preocupare pentru calitate; flexibilitate, capacitate de adaptare rapida; capacitate decizională
- Permis conducere categoria B constituie avantaj;
Dacă vrei să aplici pentru acest post, trimite-ne CV-ul tău. Iți vom răspunde în cel mai scurt timp. Aplică pentru această poziție
Dacă nu ai găsit disponibil postul pe care îl căutai, trimite-ne CV-ul tău și te vom contacta când se eliberează un post. Trimite CV