Cariere

Cuvintele cheie care ne caracterizează afacerea sunt progresul continuu și găsirea de noi direcții. Pentru a fi printre cei mai buni, trebuie să fim dinamici și să apreciem ideile. Soluțiile inovatoare și gama extrem de largă de soluții, produse și clienți asigură o experiență de lucru variată și interesantă, dar și plină de provocări. Apreciem relațiile de muncă pe termen lung și stabilitatea și investim în dezvoltarea angajaților noștri.
Dacă dorești să faci parte dintr-o echipa de profesioniști, iar pregătirea și ambițiile tale te recomanda să ni te alături, trimite-ne CV-ul tău folosind formularul de mai jos.

Vezi pozitii disponibile

POZITII

DEPARTAMENT

ORAS

arr Operator Gestiune Echipamente IT/ Sisteme Securitate & Detecție Incendiu

Logistică

București - Parc METAV

Fisa postului

RESPONSABILITĂȚI:

  • Introducere documente aferente mișcărilor de marfă din companie (NIR, AWB, Aviz Expeditie, etc.);
  • Participare la inventarele periodice;
  • Verificare sold stocuri minime aplicație gestiune; Colaborare internă cu departamentele implicate în aprovizionare și vânzare.
SUBORDONARE IERARHICA:
  • Coordonator Logistică      
EXPERIENȚĂ:
  • Minim 1 an;
  • Avantaj - experiență mai mare de 1 an cu produse similare;       

Pachet Financiar:

  • Salariu atractiv, corelat cu nivelul pieței;
  • Tichete de masă;
  • Decontare abonament transport lunar;
  • Oportunitate de dezvoltare a carierei într-un mediu profesional;

Cerinte

  • Studii medii finalizate;
  • Cunoștinţe operare PC - Word, Excel Outlook:
  • Avantaj IMPORTANT - experiență de operare în WizPro;
  • Limba engleză nivel mediu (citit);
  • Atenție și rigurozitate;
  • Capacitate de planificare activități;
  • Sănătate fizică corectă;
  • Capacitate lucru în echipă;
  • Capacitate comunicare;
  • Punctualitate;
  • Respectare sarcini
  • Cazier CURAT.

Dacă vrei să aplici pentru acest post, trimite-ne CV-ul tău. Iți vom răspunde în cel mai scurt timp. Aplică pentru această poziție

arr Operator Pregătire Marfă Depozit Echipamente IT/ Sisteme Securitate & Detecție Incendiu

Logistică

București - Parc METAV

Fisa postului

RESPONSABILITĂȚI:

  • Pregătire marfă pentru. livrare (comenzi, etc.);
  • Recepționare cantitativă și documentară a mărfii;
  • Ambalare și asigurare marfă pentru expediție;
  • Participare la inventarele periodice;
  • Colaborare internă cu departamentele implicate în aprovizionare și vânzare; 

SUBORDONARE IERARHICĂ:

  • Coordonator Logistică      

EXPERIENȚĂ:

  • Minim 1 an;
  • Avantaj - experiență mai mare de 1 an cu produse similare;       

PACHET FINANCIAR:

  • Salariu atractiv corelat cu nivelul pieței;
  • Tichete de masă;
  • Decontare abonament transport lunar;
  • Oportunitate de dezvoltare a carierei într-un mediu profesional;

Cerinte

  • Studii medii finalizate;
  • Cunoștinţe operare PC - Word, Excel Outlook;
  • Avantaj IMPORTANT - experiență de operare în WizPro;
  • Limba engleză nivel mediu (citit);
  • Atenție și rigurozitate;
  • Capacitate de planificare activități;
  • Sănătate fizică corectă;
  • Capacitate lucru în echipă;
  • Capacitate comunicare;
  • Punctualitate;
  • Respectare sarcini
  • Cazier CURAT.

Dacă vrei să aplici pentru acest post, trimite-ne CV-ul tău. Iți vom răspunde în cel mai scurt timp. Aplică pentru această poziție

arr Tehnician/ Inginer Service Mobil

Service

Multiple orașe

Fisa postului

Disponibilitate post pentru candidații domiciliați în următoatele locații:

 

•    SIBIU - Sibiu, Tălmaciu, Avrig,
•    ALBA - Alba Iulia, Sebeș, Teiuș, Aiud,
•    HUNEDOARA - Deva, Hunedoara, Simeria, Orăștie,
•    BISTRIȚA - Bistrița-Năsăud,
•    MUREȘ - Tg. Mureș, Sighișoara, Reghin, Târnăveni,
•    PRAHOVA - Ploiești, Câmpina, Breaza,
•    BUZĂU - Buzău, Râmnicu Sărat,
•    IALOMIȚA - Slobozia, Căzănești, Urziceni,
•    TELEORMAN - Alexandria, Roșiorii de Vede,
•    CARAȘ-SEVERIN - Reșița, Caransebeș,
•    ARAD - Arad, Lipova.

 

Se acceptă și candidații care au domiciliul in județele menționate mai sus, dar în localități nemenționate mai sus.

 

RESPONSABILITĂȚI:

 

•    Depanare/configurare/instalare echipamente  IT;
•    Suport tehnic;
•    Diagnostic defecțiuni și propunere soluții;
•    Școlarizare utilizatori echipamente, soluții;
•    Elaborare documentație aferentă activităților de service – raport service etc.

 

OFERTĂ ANGAJARE:

 

•    Școlarizări;
•    Cursuri de formare profesională;
•    Dotare - autoturism de serviciu, laptop, telefon, consumabile, truse de lucru;
•    Pachet salarial atractiv: salariu motivant, bonuri de masă, bonus permanență/performanță.

 

Cerinte

  • Studii medii/superioare (liceu/facultate tehnică);
  • Limba engleză - nivel mediu (în special citit);
  • Cunostințe PC - operare și configurare;
  • Experiență IT (hardware, software) - min. 1 an (Junior), peste 2 ani (Senior);
  • Permis conducere - cat. B;
  • Deplasări - disponibilitate pentru județele limitrofe.
  • Exepriența de lucru cu curenți slabi (sisteme securitate, detecție incendiu, rețelistică) reprezintă un avantaj;

Dacă vrei să aplici pentru acest post, trimite-ne CV-ul tău. Iți vom răspunde în cel mai scurt timp. Aplică pentru această poziție

arr Project Manager/ Derulator de Contracte

Derulare Contracte

București

Fisa postului

SCOPUL POSTULUI:

  • asigură administrarea contractului/contractelor alocat(e)

RESPONSABILITĂȚI ȘI ATRIBUȚII:

  • Realizează înregistrările în WIZ ale tuturor documentelor aferente contractului, precum și a datelor solicitate de către managerul operațional;
  • Emite pentru fiecare contract necesarul de materiale, echipamente etc., conform graficului prezentat în Business Plan, la solicitarea Managerului operațional;
  • Raportează managerului operațional stadiul aprovizionării echipamentelor și materialelor pentru contractele aflate în derulare;
  • Întocmește situația consumului de materiale în sistemul informatic;
  • Întocmește și transmite către Direcția Economică documentele necesare obținerii Scrisorilor de Garanție Bancară sau pentru deschiderea acreditivelor bancare pe contractele aflate în derulare;
  • Pregătește împreună cu responsabilul logistic echipamentele și materialele pentru livrarea la beneficiar;
  • Urmărește derularea în bune condiții, a contractelor comerciale avute în gestiune;
  • Răspunde de lansarea comenzilor de execuție, proiectare, service în garanție;
  • Urmărește efectuarea la timp a plăților furnizorilor și executanților;
  • Gestionează toate documentele aferente contractului (contracte, acte adiționale, corespondența, etc.) și asigură arhivarea lor la finalizarea proiectului;
  • Urmărește efectuarea serviciilor de mentenanță conform cerințelor contractuale (revizii planificate/programate, rezolvarea incidentelor);
  • Întocmește situații financiare (venituri/cheltuieli) și situațiile de lucrări (devize) pentru intervenții service în cadrul contractelor de întreținere și/sau intervenții;
  • Elaborează și emite facturile către clienți, conform modelelor din anexele contractelor comerciale, încheiate cu aceștia;
  • Adaugă facturile de furnizori pe propunerile de plăți, conform procedurilor, notelor interne și modalităților de lucru agreate la nivel de companie;
  • Semnalează Managerului operațional nerespectarea, de către beneficiar, a oricăror clauze contractuale;
  • Semnalează șefului ierarhic superior, erorile remarcate în cadrul documentelor aferente contractului în administrare, înainte de introducerea acestora în sistemul informatic;
  • Raportează săptămânal către managerul operațional sau de fiecare dată când acesta o solicită, stadiul lucrărilor de intervenții preventive și corective, stadiul facturilor emise către beneficiar, cât și cu privire la orice alte chestiuni în legatură cu contractele avute în gestiune.

OFERTĂ:

  • Salariu corelat cu nivelul pietei;
  • Oportunitati de dezvoltare a carierei într-un mediu profesional;
  • Tichete de masă din a treia lună

Cerinte

  • Studii medii sau superioare tehnice/economice
  • Experiență profesională: minim 2 ani experiență într-o poziție similară
  • Cunoștinte operare calculator (MS Word, Excel, Outlook, Internet, sisteme)
  • Cunoștinte medii de management al proiectelor (urmărire costuri, gestionare bugete, derulare contractuală etc.);
  • Cunoștintele în domeniul logistic constituie avantaj;
  • cunoştinte de contabilitate primară constituie avantaj;
  • Cunoștințe financiare, abilități de comunicare și negociere, capacitate de organizare și planificare, focalizare pe rezultate.
  • Abilitate de învățare rapidă; abilități de comunicare; capacitate de planificare și organizare; abilități de negociere; atenție la detalii; preocupare pentru calitate; flexibilitate, capacitate de adaptare rapida; capacitate decizională
  • Permis conducere categoria B constituie avantaj;

Dacă vrei să aplici pentru acest post, trimite-ne CV-ul tău. Iți vom răspunde în cel mai scurt timp. Aplică pentru această poziție

Dacă nu ai găsit disponibil postul pe care îl căutai, trimite-ne CV-ul tău și te vom contacta când se eliberează un post. Trimite CV

Acest site foloseşte cookies. Navigând în continuare vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Detalii aici De acord