Managementul Fluxului de Clienți

AVANTAJE

  • Ordonarea și dirijarea automată a fluxului de clienți în baza unor politici predefinite;
  • Creșterea vitezei de servire prin eliminarea timpilor „morți” și automatizarea proceselor;
  • Reducerea timpul de așteptare prin asigurarea unei distribuții corecte și uniforme a clienților către ghișee;
  • Creșterea satisfacției clienților prin informarea automată, permanentă și corectă a acestora în privința ordinii și a numărului de persoane aflate în așteptare;
  • Creșterea calităților serviciilor oferite prin promovarea unei imagini de profesionalism și instituirea unui mediu plăcut și civilizat;

Ce face un sistem de gestionare a fluxului de clienți?

Obiectivul primar al soluției este de a anula cozile arhicunoscute, care nu fac altceva decât să creeze o atmosferă încordată, o imagine incoerentă, o așteptare cu final nesigur, pe o durata mare și necunoscută de timp.  Această imagine neplăcută nu afectează doar clientul, ci aduce deasemenea un stres personalului, stres ce duce la mărirea timpului de servire, la scăderea calității servirii, implicit un minus important la nivelul satisfacției clientului și în performanță instituției Dvs.

Sistemul funcționează prin eliberarea de tichete pentru ordonarea clienților în așteptare sau prin efectuarea programărilor online prin intermediul aplicației. Managementul fluxurilor de clienți realizează planificarea și monitorizarea întregii vizite pe care clientul o face și culege date și informații la fiecare punct de lucru al angajaților sau în punctele de tip de self-service. Astfel se obține controlul complet asupra modului cum sunt serviți clienții pe tot parcursul prezenței lor în magazinul, spitalul, biroul, sediul dumneavoastră, toate datele aferente fiind disponibile prin intermediul modulelor de Rapoarte Statistice și Analiză  și a Portalului de Management.

Raportare și vizualizare de informații în timp real

Furnizarea de rapoarte statistice prin analiză cărora se observă momentele în care este nevoie de personal în plus, sau momente cu un flux mai scăzut de clienți, în care se poate alocă personal pentru alte activități. De asemenea se poate determina randamentul fiecărui angajat în parte în funcție de timpul de servire pe care îl are, numărul de clienți serviți pe zi, etc.

Despre Qmatic Group 

Lucrăm cu cel mai mare funizor din lume de soluții de gestionare a fluxului de persoane deoarece satisfacerea tuturor exigențelor clienților noștri poate fi realizată doar prin implementarea celei mai eficiente tehnologii din domeniu.

Grupul Qmatic este cel care a inventat Sistemele de Management al Fluxurilor de Clienți (Customer Flow Management - CFM). Sunt specializați în a înțelege modul în care consumatorii se mișcă și interacționează cu organizațiile. Qmatic operează în peste 90 de țări în verticale de piață precum sectorul Public, Sănătate, Retail și Finanțe, ceea ce întărește amploarea experienței sale în a ajută organizațiile să lucreze mai eficient cu clienții săi. Cu o experiență de peste 27 de ani Qmatic a dovedit că o soluție nu poate fi potrivită oricărei circumstanțe și, prin umare, întotdeauna furnizează soluții bazate pe situația și obiectivele unice ale clientului individual.

AI NEVOIE DE O SOLUTIE INTEGRATA SPECIFICA INDUSTRIEI TALE?