PROVOCARE:
Primăria Sectorului 6 din Capitală are o preocupare permanentă pentru îmbunătățirea experienței petenților din sector (cei care depun o petiție/ plângere/ reclamație), în toate punctele în care are loc o interacțiune a acestora cu personalul de specialitate.
SOLUȚIE:
Astfel, la Biroul Unic, Eutron a proiectat și a instalat Qmatic, un sistem de ordonare a fluxului de persoane, fabricat în Suedia. Grupul Qmatic a inventat Sistemele de Management ale Fluxurilor de Clienți (Customer Flow Management - CFM) ce analizează modul în care consumatorii interacționează cu organizațiile.
Soluția Qmatic conține un terminal de emitere bonuri de ordine, 16 afisaje de birouri referenți, două sisteme de apelare vocală, două afișaje de informare petenți și două tablete pentru asigurarea mobilității referenților, în perioadele de aglomerare excesivă.
Sistemul asigură ordonarea petenților și alocarea acestora la personalul de specialitate, în mod automat, fără intervenția factorului uman. Iar avantajele implementprii noului sistem au fost remarcate de petenți, dovadă fiind climatul relaxat și eliminarea cozilor în zona de așteptare.
Află mai multe detalii despre QMATIC pe www.eutron.ro