Comunicare

Viitorul se construiește prin inovație – deviza Eutron în cadrul ExpoShop 2019.

Eutron a participat la inceputul lunii octombrie la ExpoShop, cea mai mare expozitie din Romania, dedicata retail-erilor. Au fost trei zile pline in care am prezentat celor interesati, o parte din cele mai noi si interesante sisteme din portofoliul nostru. 

Urmărind marile trenduri ale pieței, focusul nostru a fost de a arăta tehnologiile inovative care potențează vânzarea și creează noi experiențe clienților, care aduc online-ul in-store și care conduc la diferențierea de competiție.

  • comunicare digitală in-store - tehnologii care au potențialul de a transforma experiența pe care clientul o are în magazin prin informare interactivă, experiență digitală personalizată, valorificare a timpilor de așteptare sau comuncare de tip enterprise.
  • footfall analytics - tehnologii bazate pe diferite tipuri de sezori care culeg informații esențiale înțelegerii comportamentului clienților în magazin.
  • optimizarea și securizarea zonelor de self-checkout - inovații tehnologice care ușurează parcursul clientului prin zona SCO, dar care au și rolul de a securiza spațiile deschise
  • evaluarea satisfacției clienților - inovația este motorul dezvoltării, însă uneori nu este suficientă dacă scapi din ochi micile detalii care fac diferența. Află ce contează cel mai mult pentru clientul tău!
  • crearea ambientului perfect – sisteme care transformă experiența senzorială in-store
Eutron – de peste 25 de ani furnizăm soluții tehnologice industriei de retail
 
Viitorul se construiește prin inovație – deviza Eutron în cadrul ExpoShop 2019.