Eutron a implementat QMATIC, sistemul de ordonare a fluxului de persoane de la Biroul Unic pentru Primăria Sectorului 6 din București.

AVANTAJE

  • reducerea timpilor de așteptare pentru petenți
  • adaptarea flexibilă a sistemului în funcție de numărul de cereri
  • transparentizarea procesului de servire a petenților
  • determinarea randamentul fiecărui angajat în parte în funcție de timpul de servire pe care îl are, numărul de clienți serviți pe zi sau alți indicatori
  • Raportare și vizualizare de informații în timp real

“Primăria Sectorului 6 își continuă procesul de digitalizare a serviciilor sale, dar este preocupată permanent de îmbunătățirea experienței petenților. Sistemul proiectat și instalat de Eutron a rezolvat multe probleme de relaționare a personalului Biroului Unic în contact cu petenții. Eutron este un partener deschis și preocupat să identifice problemele noastre și să ne ajute.”

Răzvan Gabriel Ioniță
Director Executiv - Direcția Comunicare Publică

AI NEVOIE DE O SOLUTIE INTEGRATA SPECIFICA INDUSTRIEI TALE?