Evaluarea Satisfacției Clienților

AVANTAJE

  • Determină îmbunătățirea calității serviciilor, a satisfacției și loialității clienților.
  • Încurajează și motivează personalul să-și atingă obiectivele și să crească nivelul de performanță.
  • Furnizează informații la nivelul întregii organizații pentru a susține procesele decizionale orientate către client.
  • Ajută la creșterea gradului de competitivitate pe piață a companiei.
  • Serviciu complet, lipsit de riscuri si extrem de ușor de folosit.

Cum funcționează serviciul HappyOrNot?

Happy Or Not este un serviciu care furnizează rapoarte statistice ale răspunsurilor clienților dumneavoastră, culese cu ajutorul unor dispozitive extrem de ușor de folosit. Prin apăsarea unuia dintre cele 4 butoane, clienții pot răspunde la întrebări precum:

  • Cum apreciați astăzi calitatea serviciilor noastre? 
  • Cum apreciați astăzi selecția noastră de produse? 
  • Cum apreciați astăzi viteza de servire? 
  • Cum apreciați astăzi amabilitatea personalului nostru?
  • Cum apreciați astăzi curățenia din cadrul unității noastre?

...sau oricare altă întrebare al cărei răspuns vă poate ajuta să întelegeți gradul de îndeplinire al exigențelor clienților dumneavoastră.

Raportare inteligentă

Serviciul Analytics oferă rezultatele feedback-urilor în grafice și tabele interactive, ajutându-vă să analizați tendințele pe termen lung și să localizați cu exactitate momentele și locațiile unde serviciile Dvs. înregistrează un declin. Funcționalitatea acestui serviciu vă oferă control total pentru a analiza performanțele anterioare și curente, pentru a lua decizii informate de îmbunătățire a serviciilor Dvs. pentru succesul viitor al afacerii dumneavoastră.

Funcționare Direct din Cutie​ cu Smiley Terminal

Dispozitivele sunt livrate gata de utilizare, nu necesită configurare sau alimentare cu energie electrică și sunt conectare la rețelele dumneavoastră de date, iar administrarea acestora este inclusă în costul serviciului. Datorită faptului că sunt wireless pot fi poziționate și mutate oriunde aveți nevoie să obțineți feedback de la clienții dumneavoastră.

Terminale Smiley Touch

Colectați feedback-ul într-un mod mai elegant cu Touc Smiley cu ecran tactil, cel mai simplu și mai eficient mod de a descoperi motivul din spatele nemulțumirii clienților. Clienții pot alege unul din motivele afișate pe ecran pentru a defini motivul neumulțumirii și apoi li se dă și opțiunea de a lăsa un feedback deschis care vă ajută să aflați exact motivele care provoacă nemulțumire, astfel încât să puteți face îmbunătățiri, imediat.

Web Smileys

Cel mai simplu mod de a obține informații despre prezența dumneavoastră online și de a interacționa cu toată lumea: angajați, clienți și vizitatori. Obțineți informațiile de care aveți nevoie pentru a îmbunătăți în permanență experiența livrată online.

O experienta pozitivă cu un serviciu poate avea un impact în modul in care un client vede o companie sau un brand, pavând drumul spre o obișnuință în a folosi acel serviciu și de a transmite mai departe cunoscuților săi această experiență. De cealalta parte, o interacțiune nefavorabilă poate avea efecte răsunătoare pe termen lung.  

 “La sfârșitul zilei, tuturor ne pasă de modul în care suntem tratați.” Todd Theisen, VP Sales&Business Development, HON America

AI NEVOIE DE O SOLUTIE INTEGRATA SPECIFICA INDUSTRIEI TALE?

Acest site foloseşte cookies. Navigând în continuare vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Detalii aici De acord