AVANTAJE
- reducerea timpilor de așteptare pentru petenți
 - adaptarea flexibilă a sistemului în funcție de numărul de cereri
 - transparentizarea procesului de servire a petenților
 - determinarea randamentul fiecărui angajat în parte în funcție de timpul de servire pe care îl are, numărul de clienți serviți pe zi sau alți indicatori
 - Raportare și vizualizare de informații în timp real
 
“Primăria Sectorului 6 își continuă procesul de digitalizare a serviciilor sale, dar este preocupată permanent de îmbunătățirea experienței petenților. Sistemul proiectat și instalat de Eutron a rezolvat multe probleme de relaționare a personalului Biroului Unic în contact cu petenții. Eutron este un partener deschis și preocupat să identifice problemele noastre și să ne ajute.”
Răzvan Gabriel Ioniță
Director Executiv - Direcția Comunicare Publică
						
	                				
	                				
	                				
	                				
	                				
	                				
	                				
															
                            
                            
                            
                        