Eutron
Cautare in site
Link-uri utile
 InterDesignSapel 

MESAJ IMPORTANT, pentru toti utilizatorii acestui site ce doresc sa descarce documentatie tehnica, sa primeasca informatii suplimentare, sau aplica pentru un post la Eutron, utilizand sectiunile interactive ale web-site-ului Eutron: va solicitam sa cititi NOTA DE INFORMARE PRIVIND PROTECTIA DATELOR PERSONALE, editata in sectiunea Termeni de utilizare

 

Abonare Newsletter

Newsletter-ul Eutron este temporar indisponibil.

Email:
 
Descarcati aici Profil Companie

Descarcati aici Profil Companie 

ISO
..........................

 Sistemul EUTRON de management al calitatii este certificat conform standardului SR EN ISO 9001:2008

..........................

Sistemul EUTRON de management al securitatii informatiilor este certificat conform standardului SR ISO/CEI 27001:2006
 
.......................... 
 
Sistemul EUTRON al managementului de mediu este certificat conform standardului SR EN ISO 14001:2005 
 
....................
 

 

Eutron
Top eutron

SERVICE SI SUPORT

Noutati - Inapoi   Inapoi

 Serviciile Eutron, pe care le trecem succint in revista in continuare, sunt :

1. Servicii de preinstalare-instalare si instruire

2. Reparatii si componente de schimb

3. Suport prin telefon (helpdesk)

4. Serviciul de interventie

5. Modernizare (upgrade)

Eutron este pentru clientii sai un partener de drum lung. Anticipeaza si asigura acoperirea oricaror cereri noi si asigura exploatarea solutiilor implementate, printr-o gama completa de servicii pre si post vanzare.

In peste zece ani de existenta, am dezvoltat o gama larga de servicii, pentru maximizarea valorii pe care o oferim, de-a lungul intregului ciclu de viata a produsului. De la instalarea cu succes a echipamentului si instruirea utilizatorului - rapid, cu sprijin la fata locului - pana la modernizarea echipamentului, atunci cand, in timp, apar noi aplicatii si tehnologii.

Clienti Eutron beneficiaza de suport, atat direct, prin serviciile noastre operationale proprii cat si indirect, prin serviciile partenerilor nostri. Suportul tehnic si asistenta tehnica directa la beneficiar sunt asigurate prin echipe de specialisti cu atestari la zi si experienta in domeniu.

Eutron asigura suportul tehnic pentru clienti sai  prin 18 centre zonale de service, care acopera, practic, intreg teritoriul tarii.

Pentru mai multe detalii, contactati departamentul de service, din Sediul Central.

 
Telefoane fixe HELPDESK: (021) 233 13 45 ; (021) 233 13 46 ; (021) 233 13 47 ; (021) 233 13 48, Mobile: 0372.130.544  sau  0745.20.20.11 , interior 144
Fax: 031 710 04 03; E-mail: service@eutron.ro
 
 
Pentru a contacta agentul de service zonal (ASZ) cel mai apropiat de Dvs., puteti trimite un e-mail la adresa orasului de resedinta al ASZ, astfel:
  • oras@eutron.ro (Exemplu: craiova@eutron.ro), pentru fiecare dintre orasele: Bacau, Buzau, Baia Mare, Craiova, Deva, Oradea, Pitesti, Ploiesti, Suceava, Timisoara;
  • oras1@eutron.ro, pentru fiecare dintre orasele: Brasov, Cluj, Constanta, Galati, Iasi (Ex: galati1@eutron.ro).
  • mures@eutron.ro sau tgjiu@eutron.ro, pentru Sighisoara si Targu Jiu;

 


Noutati - Inapoi   Inapoi
© Eutron 2007 - Designed by Light Pixel Web Design Data ultimei actualizari : 22.02.2018